tisdag 11 december 2012

Krafterna kommer tillbaka

Yes! Första 10 kilometrarna avverkade idag. Jag är påväg tillbaka :-) Visserligen tog det hela 64 minuter men jag är på god väg att påbörja min maraton träning, även om det inte blev riktigt som jag tänkt mig. Måste ju nog erkänna att även om jag köpte fett -muskel procent vågen lite på skoj så slog det mig först när jag steg på den hur dåligt i form jag är. Trodde nog väl ändå att muskelmassan skulle vara lite högre åtminstone.
Kändes redan efter halva sträckan som om rösten i hjärnan sa stanna nu, du orkar inte men ändå känner jag mig pigg och energisk såhär nu efteråt. Har printat ut maratontränings program från jogg.se som jag så småningom ska haka på. Programmet är på tiden 4.30. Tyckte att det verkade rimligt. Printade ut det för några veckor sedan.




                                            Just det!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar